P. Piotrkowski - kontrola kompleksowa, przeprowadzona przez RIO w Łodzi, zakończona w 2007r.
XMLTreść
Wystąpienie pokontrolne przekazane przez Regionalną Izbę Obrachunkową w Łodzi do Przewodniczącego Zarządu Powiatu Piotrkowskiego, po zakończeniu kompleksowej kontroli gospodarki finansowej i zamówień publicznych. Udostępniane na podstawie art.6 ust.1 pkt 4 lit "a" tiret drugi ustawy z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej.
Pan
Stanisław Cubała
Przewodniczący Zarządu
Powiatu Piotrkowskiego
WK – 602/74/2007
Działając na podstawie art.9 ust.2 ustawy z dnia 7 października 1992 roku o regionalnych izbach obrachunkowych (tekst jednolity z 2001 r., Dz. U. nr 55, poz. 577 ze zm.) informuję, że Regionalna Izba Obrachunkowa w Łodzi przeprowadziła kompleksową kontrolę gospodarki finansowej i zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Piotrkowie Trybunalskim, w tym w jednostce organizacyjnej Powiatu – Zarządzie Dróg Powiatowych w Piotrkowie Trybunalskim. Kontrolą objęto wybrane zagadnienia z lat 2005 – 2007, w szczególności z zakresu: kontroli finansowej, prowadzenia rachunkowości, sporządzania sprawozdań finansowych, gospodarki kasowej, realizacji dochodów z majątku, udzielania zamówień publicznych, wydatków inwestycyjnych oraz ewidencji i inwentaryzacji majątku. Wykazane uchybienia i nieprawidłowości dotyczyły, w szczególności:
Pełny tekst wystąpienia dostępny jest tutaj
Łódź, dnia 20 grudnia 2007 roku
Pan
Stanisław Cubała
Przewodniczący Zarządu
Powiatu Piotrkowskiego
WK – 602/74/2007
Działając na podstawie art.9 ust.2 ustawy z dnia 7 października 1992 roku o regionalnych izbach obrachunkowych (tekst jednolity z 2001 r., Dz. U. nr 55, poz. 577 ze zm.) informuję, że Regionalna Izba Obrachunkowa w Łodzi przeprowadziła kompleksową kontrolę gospodarki finansowej i zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Piotrkowie Trybunalskim, w tym w jednostce organizacyjnej Powiatu – Zarządzie Dróg Powiatowych w Piotrkowie Trybunalskim. Kontrolą objęto wybrane zagadnienia z lat 2005 – 2007, w szczególności z zakresu: kontroli finansowej, prowadzenia rachunkowości, sporządzania sprawozdań finansowych, gospodarki kasowej, realizacji dochodów z majątku, udzielania zamówień publicznych, wydatków inwestycyjnych oraz ewidencji i inwentaryzacji majątku. Wykazane uchybienia i nieprawidłowości dotyczyły, w szczególności:
Pełny tekst wystąpienia dostępny jest tutaj