MBP w Tomaszowie Mazowieckim - kontrola problemowa, zakończona przez RIO w 2007r.
XMLTreść
Wystąpienie pokontrolne przekazane przez Regionalną Izbę Obrachunkową w Łodzi do Dyrektora Miejskiej Biblioteki Publicznej w Tomaszowie Mazowieckim, po zakończeniu problemowej kontroli gospodarki finansowej w Miejskiej Bibliotece Publicznej w Tomaszowie Mazowieckim. Udostępniane na podstawie art.6 ust.1 pkt 4 lit "a" tiret drugi ustawy z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej.
Łódź, dnia 24 września 2007 roku
Pani
EWA ADAMSKA
Dyrektor Miejskiej Biblioteki Publicznej
w Tomaszowie Mazowieckim
WK 602/58/2007
Działając na podstawie art. 9 ust.2 ustawy z dnia 7 października 1992 roku o regionalnych izbach obrachunkowych (tekst jednolity z 2001 r., Dz. U. nr 55, poz. 577 ze zm.) informuję, że Regionalna Izba Obrachunkowa w Łodzi przeprowadziła kontrolę gospodarki finansowej w Miejskiej Bibliotece Publicznej w Tomaszowie Mazowieckim. Kontrolą objęto wybrane zagadnienia z lat 2005 – 2006, dotyczące przede wszystkim: prowadzenia rachunkowości, sporządzania sprawozdań finansowych, uzyskanych przychodów oraz poniesionych kosztów, udzielania zamówień publicznych oraz ewidencji i inwentaryzacji majątku. Stwierdzone w wyniku czynności kontrolnych nieprawidłowości i uchybienia wynikały z nieprzestrzegania obowiązujących przepisów oraz niedostatecznego nadzoru ze strony kierownictwa. Wykazane nieprawidłowości dotyczyły, w szczególności:
Pełny tekst wystąpienia dostępny jest tutaj
Łódź, dnia 24 września 2007 roku
Pani
EWA ADAMSKA
Dyrektor Miejskiej Biblioteki Publicznej
w Tomaszowie Mazowieckim
WK 602/58/2007
Działając na podstawie art. 9 ust.2 ustawy z dnia 7 października 1992 roku o regionalnych izbach obrachunkowych (tekst jednolity z 2001 r., Dz. U. nr 55, poz. 577 ze zm.) informuję, że Regionalna Izba Obrachunkowa w Łodzi przeprowadziła kontrolę gospodarki finansowej w Miejskiej Bibliotece Publicznej w Tomaszowie Mazowieckim. Kontrolą objęto wybrane zagadnienia z lat 2005 – 2006, dotyczące przede wszystkim: prowadzenia rachunkowości, sporządzania sprawozdań finansowych, uzyskanych przychodów oraz poniesionych kosztów, udzielania zamówień publicznych oraz ewidencji i inwentaryzacji majątku. Stwierdzone w wyniku czynności kontrolnych nieprawidłowości i uchybienia wynikały z nieprzestrzegania obowiązujących przepisów oraz niedostatecznego nadzoru ze strony kierownictwa. Wykazane nieprawidłowości dotyczyły, w szczególności:
Pełny tekst wystąpienia dostępny jest tutaj