G. Chąśno - kontrola kompleksowa, przeprowadzona przez RIO w Łodzi, zakończona w 2007r.
XMLTreść
Wystąpienie pokontrolne przekazane przez Regionalną Izbę Obrachunkową w Łodzi do Wójta Gminy Chąśno, po zakończeniu kompleksowej kontroli gospodarki finansowej i zamówień publicznych. Udostępniane na podstawie art.6 ust.1 pkt 4 lit "a" tiret drugi ustawy z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej.
Łódź, dnia 17 lipca 2007 roku
Pan
Dariusz Reczulski
Wójt Gminy Chąśno
WK – 602/45/2007
Działając na podstawie art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 7 października 1992 roku o regionalnych izbach obrachunkowych (tekst jednolity z 2001 roku, Dz. U. nr 55, poz. 557 ze zm.) informuję Pana Wójta, że Regionalna Izba Obrachunkowa w Łodzi przeprowadziła kompleksową kontrolę gospodarki finansowej i zamówień publicznych w Gminie Chąśno. Kontrolą objęto wybrane zagadnienia z lat 2005 – 2006 dotyczące przede wszystkim: kontroli finansowej, prowadzenia rachunkowości, sporządzania sprawozdań finansowych, gospodarki kasowej, realizacji dochodów z podatków i opłat lokalnych, realizacji dochodów z majątku, udzielania zamówień publicznych, wydatków inwestycyjnych oraz ewidencji i inwentaryzacji majątku. Stwierdzone w wyniku czynności kontrolnych nieprawidłowości i uchybienia wynikały, przede wszystkim z nieprzestrzegania przepisów i braku wystarczających procedur kontroli finansowej. Wykazane nieprawidłowości dotyczyły w szczególności:
Pełny tekst wystąpienia dostępny jest tutaj
Łódź, dnia 17 lipca 2007 roku
Pan
Dariusz Reczulski
Wójt Gminy Chąśno
WK – 602/45/2007
Działając na podstawie art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 7 października 1992 roku o regionalnych izbach obrachunkowych (tekst jednolity z 2001 roku, Dz. U. nr 55, poz. 557 ze zm.) informuję Pana Wójta, że Regionalna Izba Obrachunkowa w Łodzi przeprowadziła kompleksową kontrolę gospodarki finansowej i zamówień publicznych w Gminie Chąśno. Kontrolą objęto wybrane zagadnienia z lat 2005 – 2006 dotyczące przede wszystkim: kontroli finansowej, prowadzenia rachunkowości, sporządzania sprawozdań finansowych, gospodarki kasowej, realizacji dochodów z podatków i opłat lokalnych, realizacji dochodów z majątku, udzielania zamówień publicznych, wydatków inwestycyjnych oraz ewidencji i inwentaryzacji majątku. Stwierdzone w wyniku czynności kontrolnych nieprawidłowości i uchybienia wynikały, przede wszystkim z nieprzestrzegania przepisów i braku wystarczających procedur kontroli finansowej. Wykazane nieprawidłowości dotyczyły w szczególności:
Pełny tekst wystąpienia dostępny jest tutaj