Wieluński Dom Kultury - kontrola problemowa, przeprowadzona przez RIO w Łodzi, zakończona w 2008r.
XMLTreść
Wystąpienie pokontrolne przekazane Dyrektorowi Wieluńskiego Domu Kultury po zakończeniu problemowej kontroli gospodarki finansowej instytucji kultury.
Pan
Henryk Gajecki
Dyrektor Wieluńskiego Domu Kultury
w Wieluniu
WK – 602/1/2008
Działając na podstawie art. 9 ust.2 ustawy z dnia 7 października 1992 roku o regionalnych izbach obrachunkowych (tekst jednolity z 2001 r., Dz. U. nr 55, poz. 577 ze zm.) informuję, że Regionalna Izba Obrachunkowa w Łodzi przeprowadziła problemową kontrolę gospodarki finansowej i zamówień publicznych w Wieluńskim Domu Kultury w Wieluniu. Kontrolą objęto zagadnienia związane z ustaleniem unormowań wewnętrznych w zakresie gospodarki finansowej; prowadzeniem rachunkowości, sporządzeniem sprawozdań finansowych; realizacją przychodów i wydatków; udzielaniem zamówień publicznych oraz ewidencją i inwentaryzacją majątku. Stwierdzone w wyniku czynności kontrolnych nieprawidłowości i uchybienia wynikały przede wszystkim z nieprzestrzegania przepisów, ich wadliwej interpretacji oraz niewystarczającego działania procedur wewnętrznej kontroli finansowej ustalonych przez kierownika jednostki. Wykazane uchybienia i nieprawidłowości dotyczyły w szczególności:
Pełny tekst wystąpienia dostępny jest tutaj
Łódź, dnia 2 stycznia 2008 roku
Pan
Henryk Gajecki
Dyrektor Wieluńskiego Domu Kultury
w Wieluniu
WK – 602/1/2008
Działając na podstawie art. 9 ust.2 ustawy z dnia 7 października 1992 roku o regionalnych izbach obrachunkowych (tekst jednolity z 2001 r., Dz. U. nr 55, poz. 577 ze zm.) informuję, że Regionalna Izba Obrachunkowa w Łodzi przeprowadziła problemową kontrolę gospodarki finansowej i zamówień publicznych w Wieluńskim Domu Kultury w Wieluniu. Kontrolą objęto zagadnienia związane z ustaleniem unormowań wewnętrznych w zakresie gospodarki finansowej; prowadzeniem rachunkowości, sporządzeniem sprawozdań finansowych; realizacją przychodów i wydatków; udzielaniem zamówień publicznych oraz ewidencją i inwentaryzacją majątku. Stwierdzone w wyniku czynności kontrolnych nieprawidłowości i uchybienia wynikały przede wszystkim z nieprzestrzegania przepisów, ich wadliwej interpretacji oraz niewystarczającego działania procedur wewnętrznej kontroli finansowej ustalonych przez kierownika jednostki. Wykazane uchybienia i nieprawidłowości dotyczyły w szczególności:
Pełny tekst wystąpienia dostępny jest tutaj