Gm. Biała Rawska - kontrola kompleksowa, przeprowadzona przez RIO w Łodzi, zakończona w 2008r.
XMLTreść
Wystąpienie pokontrolne przekazane Burmistrzowi Białej Rawskiej po zakończeniu kompleksowej kontroli gospodarki finansowej.
Pan
BOGDAN JAN PIETRZAK
Burmistrz Miasta i Gminy
Biała Rawska
WK – 602/9/2008
Działając na podstawie art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 7 października 1992 roku o regionalnych izbach obrachunkowych (tekst jednolity z 2001 roku, Dz. U. nr 55, poz. 557 ze zm.) informuję Pana Burmistrza, że Regionalna Izba Obrachunkowa w Łodzi przeprowadziła kompleksową kontrolę gospodarki finansowej i zamówień publicznych w Mieście i Gminie Biała Rawska. Kontrolą objęto wybrane zagadnienia z lat 2005 – 2006 oraz z I-ego półrocza 2007 roku, dotyczące przede wszystkim: kontroli finansowej, prowadzenia rachunkowości, sporządzania sprawozdań finansowych, gospodarki kasowej, realizacji dochodów z majątku i dochodów z tytułu podatków, udzielania zamówień publicznych, wydatków inwestycyjnych oraz ewidencji i inwentaryzacji majątku. Stwierdzone w wyniku czynności kontrolnych nieprawidłowości i uchybienia wynikały, przede wszystkim z nieprzestrzegania obowiązujących przepisów prawa oraz niewystarczających procedur wewnętrznej kontroli finansowej. Wykazane nieprawidłowości dotyczyły, w szczególności:Pełny tekst wystąpienia dostępny jest tutaj
Łódź, dnia 6 lutego 2008 roku
Pan
BOGDAN JAN PIETRZAK
Burmistrz Miasta i Gminy
Biała Rawska
WK – 602/9/2008
Działając na podstawie art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 7 października 1992 roku o regionalnych izbach obrachunkowych (tekst jednolity z 2001 roku, Dz. U. nr 55, poz. 557 ze zm.) informuję Pana Burmistrza, że Regionalna Izba Obrachunkowa w Łodzi przeprowadziła kompleksową kontrolę gospodarki finansowej i zamówień publicznych w Mieście i Gminie Biała Rawska. Kontrolą objęto wybrane zagadnienia z lat 2005 – 2006 oraz z I-ego półrocza 2007 roku, dotyczące przede wszystkim: kontroli finansowej, prowadzenia rachunkowości, sporządzania sprawozdań finansowych, gospodarki kasowej, realizacji dochodów z majątku i dochodów z tytułu podatków, udzielania zamówień publicznych, wydatków inwestycyjnych oraz ewidencji i inwentaryzacji majątku. Stwierdzone w wyniku czynności kontrolnych nieprawidłowości i uchybienia wynikały, przede wszystkim z nieprzestrzegania obowiązujących przepisów prawa oraz niewystarczających procedur wewnętrznej kontroli finansowej. Wykazane nieprawidłowości dotyczyły, w szczególności:Pełny tekst wystąpienia dostępny jest tutaj