SP ZOZ w Głownie - kontrola doraźna, przeprowadzona przez RIO w Łodzi, zakończona w 2009 r.
XMLTreść
Wystąpienie pokontrolne przekazane przez Regionalną Izbę Obrachunkową w Łodzi do Dyrektora Samodzielnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Głownie, po zakończeniu problemowej kontroli gospodarki finansowej i zamówień publicznych. Udostępniane na podstawie art.6 ust.1 pkt 4 lit "a" tiret drugi ustawy z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej.
Pan
Jacek Kupis
Dyrektor
Samodzielnego Publicznego
Zakładu Opieki Zdrowotnej
w Głownie
WK – 602/58/2009
Na podstawie art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 7 października 1992 roku o regionalnych izbach obrachunkowych (tekst jednolity z 2001 r., Dz. U. nr 55, poz. 577 ze zm.) informuję Pana Dyrektora, że Regionalna Izba Obrachunkowa w Łodzi przeprowadziła problemową kontrolę gospodarki finansowej w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Głownie. Kontrolą objęto wybrane zagadnienia z lat 2007-2008 dotyczące przede wszystkim: wewnętrznej kontroli finansowej, gospodarowania majątkiem, wykorzystania środków przeznaczonych na restrukturyzację SP ZOZ, relacji między jednostką samorządu terytorialnego (organem założycielskim) a SP ZOZ i udzielania zamówień publicznych. Stwierdzone w wyniku czynności kontrolnych nieprawidłowości i uchybienia wynikały z nieprzestrzegania obowiązujących przepisów i niedostatecznego nadzoru ze strony kierownictwa jednostki. Wykazane uchybienia i nieprawidłowości dotyczyły, w szczególności:
Pełny tekst wystąpienia dostępny jest tutaj
Łódź, dnia 22 września 2009 roku
Pan
Jacek Kupis
Dyrektor
Samodzielnego Publicznego
Zakładu Opieki Zdrowotnej
w Głownie
WK – 602/58/2009
Na podstawie art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 7 października 1992 roku o regionalnych izbach obrachunkowych (tekst jednolity z 2001 r., Dz. U. nr 55, poz. 577 ze zm.) informuję Pana Dyrektora, że Regionalna Izba Obrachunkowa w Łodzi przeprowadziła problemową kontrolę gospodarki finansowej w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Głownie. Kontrolą objęto wybrane zagadnienia z lat 2007-2008 dotyczące przede wszystkim: wewnętrznej kontroli finansowej, gospodarowania majątkiem, wykorzystania środków przeznaczonych na restrukturyzację SP ZOZ, relacji między jednostką samorządu terytorialnego (organem założycielskim) a SP ZOZ i udzielania zamówień publicznych. Stwierdzone w wyniku czynności kontrolnych nieprawidłowości i uchybienia wynikały z nieprzestrzegania obowiązujących przepisów i niedostatecznego nadzoru ze strony kierownictwa jednostki. Wykazane uchybienia i nieprawidłowości dotyczyły, w szczególności:
Pełny tekst wystąpienia dostępny jest tutaj