MKS "Ostrowia" w Ostrówku - kontrola doraźna, przeprowadzona przez RIO w Łodzi, zakończona w 2009 r.
XMLTreść
Wystąpienie pokontrolne przekazane przez Regionalną Izbę Obrachunkową w Łodzi do Prezesa Uczniowskiego Młodzieżowego Klubu Sportowego „Ostrowia” w Ostrówku, po zakończeniu doraźnej kontroli gospodarki finansowej i zamówień publicznych. Udostępniane na podstawie art.6 ust.1 pkt 4 lit "a" tiret drugi ustawy z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej.
Pan
Zbigniew Andrzejak
Prezes
Uczniowskiego Młodzieżowego Klubu Sportowego „Ostrowia”
w Ostrówku
WK – 602/39/2009
Działając na podstawie art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 7 października 1992 roku o regionalnych izbach obrachunkowych (tekst jednolity z 2001 r., Dz. U. nr 55, poz. 577 ze zm.) informuję Pana Prezesa, że Regionalna Izba Obrachunkowa w Łodzi przeprowadziła doraźną kontrolę gospodarki finansowej w Uczniowskim Młodzieżowym Klubie Sportowym „Ostrowia” w Ostrówku. Kontrolą objęto zagadnienia dotyczące wykorzystania dotacji otrzymanych z budżetu jednostek samorządu terytorialnego, w latach 2006-2007. Stwierdzone w wyniku czynności kontrolnych nieprawidłowości i uchybienia wynikały, przede wszystkim, z nieprzestrzegania obowiązujących przepisów oraz postanowień umów w sprawie zlecenia zadania publicznego i przekazania dotacji. Wykazane nieprawidłowości dotyczyły, w szczególności:
Pełny tekst wystąpienia dostępny jest tutaj
Łódź, dnia 29 maja 2009 roku
Pan
Zbigniew Andrzejak
Prezes
Uczniowskiego Młodzieżowego Klubu Sportowego „Ostrowia”
w Ostrówku
WK – 602/39/2009
Działając na podstawie art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 7 października 1992 roku o regionalnych izbach obrachunkowych (tekst jednolity z 2001 r., Dz. U. nr 55, poz. 577 ze zm.) informuję Pana Prezesa, że Regionalna Izba Obrachunkowa w Łodzi przeprowadziła doraźną kontrolę gospodarki finansowej w Uczniowskim Młodzieżowym Klubie Sportowym „Ostrowia” w Ostrówku. Kontrolą objęto zagadnienia dotyczące wykorzystania dotacji otrzymanych z budżetu jednostek samorządu terytorialnego, w latach 2006-2007. Stwierdzone w wyniku czynności kontrolnych nieprawidłowości i uchybienia wynikały, przede wszystkim, z nieprzestrzegania obowiązujących przepisów oraz postanowień umów w sprawie zlecenia zadania publicznego i przekazania dotacji. Wykazane nieprawidłowości dotyczyły, w szczególności:
Pełny tekst wystąpienia dostępny jest tutaj