SPZOZ w Poddębicach - kontrola problemowa, przeprowadzona przez RIO w Łodzi, zakończona w 2009 r.
XMLTreść
Wystąpienie pokontrolne przekazane przez Regionalną Izbę Obrachunkową w Łodzi Dyrektorowi Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Poddębicach, po zakończeniu problemowej kontroli gospodarki finansowej i zamówień publicznych. Udostępniane na podstawie art.6 ust.1 pkt 4 lit "a" tiret drugi ustawy z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej.
Pan
JANUSZ NOWAK
Dyrektor Samodzielnego Publicznego
Zakładu Opieki Zdrowotnej
w Poddębicach
WK – 602/3/2009
Na podstawie art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 7 października 1992 roku o regionalnych izbach obrachunkowych (tekst jednolity: Dz.U. z 2001 r. nr 55 poz. 577 ze zm.) zawiadamiam, że Regionalna Izba Obrachunkowa w Łodzi przeprowadziła problemową kontrolę gospodarki finansowej w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Poddębicach. Stwierdzone w wyniku czynności kontrolnych nieprawidłowości i uchybienia wynikały, przede wszystkim, z nieprzestrzegania obowiązujących przepisów, niedostatecznego nadzoru ze strony kierownictwa oraz braku stosownych procedur wewnętrznej kontroli finansowej. Wykazane uchybienia i nieprawidłowości dotyczyły, w szczególności: ich wadliwej interpretacji oraz niewystarczającego działania procedur wewnętrznej kontroli finansowej, ustalonych przez kierownika jednostki. Wykazane uchybienia i nieprawidłowości dotyczyły w szczególności:
Pełny tekst wystąpienia dostępny jest tutaj
Łódź, dnia 23 stycznia 2009 roku
Pan
JANUSZ NOWAK
Dyrektor Samodzielnego Publicznego
Zakładu Opieki Zdrowotnej
w Poddębicach
WK – 602/3/2009
Na podstawie art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 7 października 1992 roku o regionalnych izbach obrachunkowych (tekst jednolity: Dz.U. z 2001 r. nr 55 poz. 577 ze zm.) zawiadamiam, że Regionalna Izba Obrachunkowa w Łodzi przeprowadziła problemową kontrolę gospodarki finansowej w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Poddębicach. Stwierdzone w wyniku czynności kontrolnych nieprawidłowości i uchybienia wynikały, przede wszystkim, z nieprzestrzegania obowiązujących przepisów, niedostatecznego nadzoru ze strony kierownictwa oraz braku stosownych procedur wewnętrznej kontroli finansowej. Wykazane uchybienia i nieprawidłowości dotyczyły, w szczególności: ich wadliwej interpretacji oraz niewystarczającego działania procedur wewnętrznej kontroli finansowej, ustalonych przez kierownika jednostki. Wykazane uchybienia i nieprawidłowości dotyczyły w szczególności:
Pełny tekst wystąpienia dostępny jest tutaj