Gm. Oporów - kontrola kompleksowa, przeprowadzona przez RIO w Łodzi, zakończona w 2011 r.
XMLTreść
Wystąpienie pokontrolne przekazane przez Regionalną Izbę Obrachunkową w Łodzi Wójtowi Gminy Oporów, po zakończeniu kompleksowej kontroli gospodarki finansowej i zamówień publicznych. Udostępniane na podstawie art.6 ust.1 pkt 4 lit "a" tiret drugi ustawy z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej.
Pan
Robert Zbigniew Pawlikowski
Wójt Gminy Oporów
WK – 602/14/2011
Na podstawie art. 9 ust.2 ustawy z dnia 7 października 1992 roku o regionalnych izbach obrachunkowych (tekst jednolity z 2001 r., Dz. U. nr 55, poz. 577 ze zm.) informuję Pana Wójta, że Regionalna Izba Obrachunkowa w Łodzi przeprowadziła kompleksową kontrolę gospodarki finansowej i zamówień publicznych w Urzędzie Gminy Oporów. Kontrolą objęto wybrane zagadnienia z lat 2008-2010, dotyczące przede wszystkim: prowadzenia rachunkowości; sporządzania sprawozdań finansowych; gospodarki kasowej; realizacji dochodów z podatków i opłat lokalnych; realizacji dochodów z majątku; udzielanie zamówień publicznych; ewidencji i inwentaryzacji majątku; zadań realizowanych na podstawie ustaw oraz porozumień z jednostkami samorządu terytorialnego oraz wydatków na wynagrodzenia nauczycieli. Stwierdzone w wyniku czynności kontrolnych nieprawidłowości i uchybienia wynikały z nieprzestrzegania obowiązujących przepisów oraz naruszenia procedur wewnętrznej kontroli finansowej. Wykazane nieprawidłowości dotyczyły, w szczególności:
Pełny tekst protokołu dostępny jest tutaj
Łódź, dnia 29 marca 2011 roku
Pan
Robert Zbigniew Pawlikowski
Wójt Gminy Oporów
WK – 602/14/2011
Na podstawie art. 9 ust.2 ustawy z dnia 7 października 1992 roku o regionalnych izbach obrachunkowych (tekst jednolity z 2001 r., Dz. U. nr 55, poz. 577 ze zm.) informuję Pana Wójta, że Regionalna Izba Obrachunkowa w Łodzi przeprowadziła kompleksową kontrolę gospodarki finansowej i zamówień publicznych w Urzędzie Gminy Oporów. Kontrolą objęto wybrane zagadnienia z lat 2008-2010, dotyczące przede wszystkim: prowadzenia rachunkowości; sporządzania sprawozdań finansowych; gospodarki kasowej; realizacji dochodów z podatków i opłat lokalnych; realizacji dochodów z majątku; udzielanie zamówień publicznych; ewidencji i inwentaryzacji majątku; zadań realizowanych na podstawie ustaw oraz porozumień z jednostkami samorządu terytorialnego oraz wydatków na wynagrodzenia nauczycieli. Stwierdzone w wyniku czynności kontrolnych nieprawidłowości i uchybienia wynikały z nieprzestrzegania obowiązujących przepisów oraz naruszenia procedur wewnętrznej kontroli finansowej. Wykazane nieprawidłowości dotyczyły, w szczególności:
Pełny tekst protokołu dostępny jest tutaj