Gm. Rokiciny - kontrola kompleksowa, przeprowadzona przez RIO w Łodzi, zakończona w 2011 r.
XMLTreść
Wystąpienie pokontrolne przekazane przez Regionalną Izbę Obrachunkową w Łodzi Wójtowi Gminy Rokiciny, po zakończeniu kompleksowej kontroli gospodarki finansowej i zamówień publicznych. Udostępniane na podstawie art.6 ust.1 pkt 4 lit "a" tiret drugi ustawy z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej.
Pani
BARBARA ROBAK
Wójt Gminy Rokiciny
WK-602/6/2011
Na podstawie art.9 ust.2 ustawy z dnia 7 października 1992 roku o regionalnych izbach obrachunkowych (tekst jednolity z 2001 r., Dz. U. nr 55, poz. 577 ze zm.) zawiadamiam, że Regionalna Izba Obrachunkowa w Łodzi przeprowadziła kompleksową kontrolę gospodarki finansowej i zamówień publicznych w Gminie Rokiciny. Kontrolą objęto wybrane zagadnienia z lat 2008-2009, dotyczące przede wszystkim: kontroli finansowej, prowadzenia rachunkowości, zadłużenia jednostki, sporządzania sprawozdań finansowych, realizacji dochodów z podatków i opłat, realizacji dochodów z majątku, udzielania zamówień publicznych, wydatków inwestycyjnych, ewidencji oraz inwentaryzacji majątku. Stwierdzone w wyniku czynności kontrolnych nieprawidłowości i uchybienia wynikały z nieprzestrzegania obowiązujących przepisów oraz niewystarczającego działania procedur wewnętrznej kontroli finansowej, ustalonych przez kierownika jednostki oraz z braku nadzoru ze strony kierownictwa. Wykazane uchybienia i nieprawidłowości dotyczyły, w szczególności:
Pełny tekst wystąpienia dostępny jest tutaj
Łódź, dnia 14 lutego 2011 roku
Pani
BARBARA ROBAK
Wójt Gminy Rokiciny
WK-602/6/2011
Na podstawie art.9 ust.2 ustawy z dnia 7 października 1992 roku o regionalnych izbach obrachunkowych (tekst jednolity z 2001 r., Dz. U. nr 55, poz. 577 ze zm.) zawiadamiam, że Regionalna Izba Obrachunkowa w Łodzi przeprowadziła kompleksową kontrolę gospodarki finansowej i zamówień publicznych w Gminie Rokiciny. Kontrolą objęto wybrane zagadnienia z lat 2008-2009, dotyczące przede wszystkim: kontroli finansowej, prowadzenia rachunkowości, zadłużenia jednostki, sporządzania sprawozdań finansowych, realizacji dochodów z podatków i opłat, realizacji dochodów z majątku, udzielania zamówień publicznych, wydatków inwestycyjnych, ewidencji oraz inwentaryzacji majątku. Stwierdzone w wyniku czynności kontrolnych nieprawidłowości i uchybienia wynikały z nieprzestrzegania obowiązujących przepisów oraz niewystarczającego działania procedur wewnętrznej kontroli finansowej, ustalonych przez kierownika jednostki oraz z braku nadzoru ze strony kierownictwa. Wykazane uchybienia i nieprawidłowości dotyczyły, w szczególności:
Pełny tekst wystąpienia dostępny jest tutaj