Gm. Brzeźnio - kontrola kompleksowa, przeprowadzona przez RIO w Łodzi, zakończona w 2011 r.
XMLTreść
Wystąpienie pokontrolne przekazane przez Regionalną Izbę Obrachunkową w Łodzi Wójtowi Gminy Brzeźnio, po zakończeniu kompleksowej kontroli gospodarki finansowej i zamówień publicznych. Udostępniane na podstawie art.6 ust.1 pkt 4 lit "a" tiret drugi ustawy z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej.
Pani
Dorota Kubiak
Wójt Gminy
Brzeźnio
WK – 602/3/2011
Na podstawie art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 7 października 1992 roku o regionalnych izbach obrachunkowych (tekst jednolity z 2001 r., Dz. U. nr 55, poz. 577 ze zm.) zawiadamiam, że Regionalna Izba Obrachunkowa w Łodzi przeprowadziła kompleksową kontrolę gospodarki finansowej i zamówień publicznych w Gminie Brzeźnio. Kontrolą objęto wybrane zagadnienia z lat 2008 - 2010 dotyczące, przede wszystkim: kontroli finansowej, prowadzenia rachunkowości, zadłużenia jednostki, sporządzania sprawozdań finansowych, realizacji dochodów z podatków i opłat, realizacji dochodów z majątku, udzielania zamówień publicznych, wydatków inwestycyjnych, ewidencji oraz inwentaryzacji majątku. Stwierdzone w wyniku czynności kontrolnych nieprawidłowości i uchybienia wynikały z nieprzestrzegania obowiązujących przepisów oraz niewystarczającego działania procedur kontroli finansowej, ustalonych przez kierownika jednostki. Wykazane uchybienia i nieprawidłowości dotyczyły, w szczególności:
Pełny tekst wystąpienia dostępny jest tutaj
Łódź, dnia 3 lutego 2011 roku
Pani
Dorota Kubiak
Wójt Gminy
Brzeźnio
WK – 602/3/2011
Na podstawie art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 7 października 1992 roku o regionalnych izbach obrachunkowych (tekst jednolity z 2001 r., Dz. U. nr 55, poz. 577 ze zm.) zawiadamiam, że Regionalna Izba Obrachunkowa w Łodzi przeprowadziła kompleksową kontrolę gospodarki finansowej i zamówień publicznych w Gminie Brzeźnio. Kontrolą objęto wybrane zagadnienia z lat 2008 - 2010 dotyczące, przede wszystkim: kontroli finansowej, prowadzenia rachunkowości, zadłużenia jednostki, sporządzania sprawozdań finansowych, realizacji dochodów z podatków i opłat, realizacji dochodów z majątku, udzielania zamówień publicznych, wydatków inwestycyjnych, ewidencji oraz inwentaryzacji majątku. Stwierdzone w wyniku czynności kontrolnych nieprawidłowości i uchybienia wynikały z nieprzestrzegania obowiązujących przepisów oraz niewystarczającego działania procedur kontroli finansowej, ustalonych przez kierownika jednostki. Wykazane uchybienia i nieprawidłowości dotyczyły, w szczególności:
Pełny tekst wystąpienia dostępny jest tutaj